Üzlet:
László Kerékpárszaküzlet
Cím:
XIX Budapest,
Határ út 30.
Nyitva tartás:
hétfő-péntek 1000 - 1800
hétfő-péntek 1000 - 1700 (télen)
szombat 1000 - 1300
E-mail:
Telefon:
+36 20 572 1015

együttműködő partner

Üzlet szabályzat

A László 11 Kerékpár Kft. által üzemeltetettt webáruházban vásárolhat az , aki  regisztrál és elfogadja a Jelen üzletszabályzatot.

A László 11 Kerékpár Kft  tartózkodás mellett vállal felelősséget a webáruház oldalain esetlegesen előforduló elírási hibákért.

A László 11 Kerékpár Kft. fenntartja a jogát azt , hogy bármikor megváltoztathatja árait. A változás a weblapon történt megjelenés időpontjától lép életbe.

A vásárlás feltételeit bármikor módosíthatja!

Vásárlóinknak fontos tudnivalók !

H-P 10—18 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére (telefonszámunk: +36/20572-1015). Egyéb időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot.laszlokerekpar11@gmail.com

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

Az László kerékpár internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül.

Az László Kerékpár internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

Az László Kerékpár  internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

Az László Kerékpár internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek) nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tételek kosárba rakásához, a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére.

 

A rendelés menete:

Felhasználónév beregisztrálása

emailben visszaigazolt felhasználó aktiválása

Tétel kosárba helyezése

A kosár elemeinek ellenőrzése, szükséges módosítások elvégzése

Szállítási és számlázási cím megadása

A megrendelés megerősítése, elküldése

 

 

 

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni az üzletben. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

A felelősség korlátozása

A László Kerékpár  internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Az László kerékpár internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megkadályozza a László Kerékpár  internetes üzlet akadálytalan mőködését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

A László kerékpár internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a László Kerékpár internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

Fenntarjuk a jogot, hogy technikai hiba miatti irreálisan alacsony ár esetén a megrendelést töröljük. Ehhez a Fogyasztóvédelmi Hatóság állásfoglalását vesszük alapul. Az ilyen hibákat észleléstől számítva haladéktalanul korrigáljuk, és az érintettek felé egyedi ajánlatot teszünk.

A László Kerékpár internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a László Kerékpár internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és László kerékpár  internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a László Kerékpár internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a László Kerékpár internetes üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Regisztráció

A László kerékpár  internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére. Regisztrálva sokkal kényelmesebb lesz a vásárlás, mert nem kell az adataidat minden alkalommal újra megadni, valamint a regisztrációval próbáljuk kiszűrni a hamis rendeléseket, csínytevéseket.

A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell töltened a regisztrációs űrlapot. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért!

A készleten lévő termékeket 2-4 napon belül kiszállítjuk ( munkanapokon belül ).Ami rendelős, mert nincs készleten, de van a Magyarországi nagykerben , az is 2-4 napon belül.Ha nincs a nagykerben sem, akkor megbeszélés tárgya, hogy mikorra tudjuk kiszállítani.

.

Amennyiben a megszűnt termék helyett mást ajánlunk, abban az esetben az új termék ára az irányadó.

Csomagátvételi módok:

A csomagokat Gls-el szállítjuk ki Önnek.

Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függetlenül. Kizárólag a vásárlási érték befolyásolja a fizetendő szállítási díjat

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb — közösen egyeztetett — időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi depoban tárolják be a csomagot.

Csomagolás: Környezet védelmi szempontból, már használt dobozzal csomagolunk. Nem használunk új csomagoló anyagokat, hiszen értelmetlen pazarlás volna. Kizárólag már használt kartondobozokban küldünk árut. Épp ezért ne lepődj meg, ha épp másik kerékpár dobozban érkezik a termék.

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb — közösen egyeztetett — időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi depoban tárolják be a csomagot.

Kérjük átvételkor mindenképp ellenőrizd a csomag épségét és tartalmát, mivel ezek hiányában nem tudunk reklamálni a futárcégnél egy esetlegesen hiányzó alkatrésszel kapcsolatban!

Ha sérült a doboz, kérj a futártól jegyzőkönyvet.Mert ezzel tudsz felénk is érvelni , és mi is a futárcég felé.

 

Szállítási díjak

Belföldi szállítási díjaink az alábbi módon alakulnak

 

  • 4.000 Forintos teljes összeghatár alatt: 1500FT
  • 4.000 és 25.000 Forintos teljes összeghatár között: 1200fT
  • 25.000 és 40.000 Forintos teljes összeghatár között: 1000fT
  • 40.000 Forintos teljes összeghatár felett: 0 Ft, azaz teljesen ingyenes a kiszállítás

Kerékpárok kiszállítása

A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz, technikai okokból a kormány és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futárcég csak igy tudja átvenni a csomagot.

A pedálok és kormányfejcsavarok meghúzása otthon is elvégezhető minimális rutin megléte esetén. A pedálok betekerésekor ügyelj arra, hogy melyik pedál melyik oldalra kerül (L=bal, R=jobb). A pedálok meghúzási nyomatéka 35-55Nm, míg a kormányfej csavaroké kb 10Nm. A nem megfelelő szerelés, vagy az ajánlott meghúzási nyomatéktól való eltérés garanciavesztéssel jár, ezért adott esetben fordulj szakemberhez! Minden általunk értékesített kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár természetesen.

Személyes átvétel ( Készpénzfizetés , bankkártyás fizetés )

Üzleteinkben lehetséges, de egyeztetett időpontban.

1192 Bp. Határ út 30

1184 Bp. Üllői út 284

Fizetési lehetőségek:

 

  • Utánvétes fizetés : Készpénzben történő fizetés a csomag átvételekor. (Forintban, és csak Magyarország területén)
  • Előre utalással: Emailban elküldjük a bankszámla számot: Erste bank: 11600006-00000000-48687683FONTOS! Bankszámlánkra történő készpénzbefizetés nem minősül utalásnak ez esetben +1% kezelési költséget (de minimum 200 Ft-ot) számolunk fel, mivel a bank ezesetben aránytalanul magas költséget hárít ránk.
  • Személyes átvételnél:Készpénz, bankkártya

Elállási jog

A vevő (amennyiben nem jogi személyről van szó) jogosult a megrendelést követően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

A vevő a termék átvételét követő 14 - munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Az elállási jog minden vásárlót megillet (amennyiben nem jogi személyről van szó) , de csak a termék kipróbálása illetve felpróbálása esetén érvényesíthető (új állapotú termék). Elállási jog gyakorlásával visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá nagyban megkönnyíti az ügyintézést, ha a címünkre leírja a problémáját.)!Már használatba vett termék esetében az elállási jog nem érvényesíthető, de természetesen közösen egyeztetett értékcsökkenés alkalmazásával a terméket a legtöbb esetben vissza tudjuk vásárolni, vagy be tudjuk számítani más termékbe.

A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.
Az elállási jogra hivatkozva visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik. A portósan küldött csomagokat az lászló kerékpár webshop nem veszi át, azt minden esetben visszairányítja a feladónak.

Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfélszolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben Cégre kiállított ÁFÁs számlát igényelsz, abban az esetben az elállási jog hivatalosan nem illet meg, továbbá bármilyen visszautalás esetén csak a számlán megjelölt Vevő (cég) számlájára tudunk visszautalást indítani.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a GLS az László Kerékpár internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!

Garanciális feltételek

Az László kerékpár internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

A webshopban megvásárolt kerékpárokra a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003.
(IX. 22.) Korm. rendelet hatályos és alkalmazandó. A rendelet értelmében a jótállás időtartama 1, azaz egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Felhasználó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az
üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha Felhasználó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A termékek meghibásodása esetén az alábbi elérhetőségeinken kérhet bővebb felvilágosítást a teendőkről: 06205721015
· A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján Szolgáltató a hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a rendelet
szabályai szerint jár el, Felhasználó hátrányára nem tér el.
A garanciális hiba miatt visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik. A portósan küldött csomagokat a László Kerékpár webshop nem veszi át, azt minden esetben visszairányítja a feladónak.


Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírását e-maiben kérjük: laszlokerekpar11@gmail.com

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni. (Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 1192 Bp. Határ út 30 — A megrendelt termékek személyes átvétele itt lehetséges, de csak lebeszélés után.

Termékek visszaküldése

Egyértelműen garanciálisnak tűnő esetben a garanciális terméket - megelőlegezve a végső döntés várható kimenetelét - díjmentesen felvesszük Tőled, és bevizsgáljuk. A végső döntést követően, amennyiben a garanciális igény jogos, a javított/cserélt terméket ingyen visszaszállítjuk, ha viszont a hiba nem garanciális jellegű, akkor a be- és visszaszállítás költsége a Vevőt terheli (1500+1500=3000 Ft).

Kérdéses esetben, amikor a hiba garanciális jellege nem jelenthető ki egyértelműen, a beszállításról a Vevőnek kell gondoskodnia. Természetesen, ha a hibáról bebizonyosodik, hogy garanciális jellegű, a beküldés díját visszautaljuk. Ha a hiba garanciális jellegű volt, úgy a visszaszállítást díjmentesen intézzük, ha nem garanciális, úgy a visszaküldés is a vevőt terheli.(+1490 Ft).
A visszaküldésnél törekedni kell a legolcsóbb szállítási módra, ami általában 500-1500 Ft körül alakul, ennél magasabb ár esetében egyeztetni kell előzetesen, hogy jogos garanciális igény esetén megtéríthessük a beküldés költségét!

A visszaküldött termékek szállítási költségét - összhangban a hatályos jogszabályokkal - tehát csak garanciális esetben térítjük meg. Mivel ezt csak utólag tudjuk biztosra, ezért Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Figyelem! A Posta új ÁSZF-je alapján a postai levélként csak kis méretű (324x229x24 mm-nél kisebb méretű) csomagokat lehet küldeni, a nagyobb méretű küldeményeket csak postán maradóként lehet feladni, vagy csomagként lehet átadni nekik házhoz szállításra! Erre kérjük ügyelj, amennyiben pl terméket küldenél vissza!

Kérjük, amennyiben árut küldenél vissza, postán maradóként ne adj fel nekünk küldeményt! A visszaküldés előtt nyugodtan kérj tőlünk segítséget, ha bizonytalan vagy a lehető legolcsóbb szállítási mód kiválasztásában!

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. Posta). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.


László Kerékpár Üdvözli a vásárlóit !

Érdeklődni H-P 10—18 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére (telefonszámunk: +36/20572-1015). Egyéb időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot.laszlokerekpar11@gmail.com

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

Az László kerékpár internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül.

Az László Kerékpár internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

Az László Kerékpár  internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

Az László Kerékpár internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek) nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tételek kosárba rakásához, a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű bejeletkezésre ezért kell regisztrálni.

 

A rendelés menet:

Felhasználónév beregisztrálása

emailben visszaigazolt felhasználó aktiválása

Tétel kosárba helyezése

A kosár elemeinek ellenőrzése, szükséges módosítások elvégzése

Szállítási és számlázási cím megadása

A megrendelés megerősítése, elküldése

 

 

 

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni az üzletben. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

A felelősség korlátozása

A László Kerékpár  internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Az László kerékpár internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.